Wat is gezondere koffie of bier?

Biermoderatie is de sleutel Hoewel beide brouwsels voordelen hebben, komt koffie voorop in gezondheidsvoordelen. Je favoriete latte, espresso of cappuccino kan een gezond onderdeel van je dieet zijn, maar let op de suiker en het vet in je favoriete add-ins. Onderzoekers hebben ontdekt dat cafeïne de levensverwachting kan verkorten, terwijl alcohol deze kan verhogen. Deze studie, die werd gepubliceerd in Human Molecular Genetics, opent de mogelijkheid voor nieuwe interventiestrategieën, of het vinden van manieren om te negeren wat ons DNA zegt om gezondere keuzes te maken.

Dit deed me afvragen over koffie en bier en welke me eigenlijk zou helpen creatiever te zijn en werk gedaan te krijgen. Hopelijk helpt dit je te beslissen wanneer het het beste is om die triple shot espresso of ijskoud brouwsel te hebben. Het zijn manieren om chemische veranderingen te creëren die van nature in je lichaam voorkomen met een gezonde levensstijl. Kwaliteitsslaap, een gezond dieet en jezelf toestaan pauzes te nemen door je dag in sprints te splitsen, zullen hetzelfde lukken.

Toen bier je portemonnee verloor, hielp koffie je het te vinden; hetzelfde met je parka, en meer dan een paar momentarily-Mia beste vrienden. Zowel koffie als bier (met mate) zijn nuttig gebleken wanneer u aan bepaalde soorten taken werkt, maar u mag ook niet drinken als u detailgerichte of analytische projecten zoals uw financiën moet doen. Zwarte koffie bevat meer thiamine, maar bier bevat meer riboflavine, pantotheenzuur, vitamine B6, foliumzuur en vitamine B12.I Love Coffee heeft deze infographic gemaakt die kijkt naar het verschil tussen hoe koffie drinken en bier drinken uw algehele productiviteit beïnvloeden. Bier en zwarte koffie bevatten vergelijkbare hoeveelheden calcium - bier bevat 4 mg calcium per 100 gram en zwarte koffie bevat 2 mg calcium.

Bier verbetert je creativiteit, terwijl koffie je alert houdt en klaar is om de ideeën uit te voeren die je tijdens het drinken had. Bier en zwarte koffie bevatten vergelijkbare hoeveelheden eiwit - bier bevat 0,46 g eiwit per 100 gram en zwarte koffie bevat 0,3 g eiwit. Net als de sensatie van het aansteken van een flessenraket en het binnen een paar seconden zien exploderen, zijn de goede gevoelens die gepaard gaan met koffie van korte duur en al snel heb je nog een hit nodig om je weer goed te voelen. Als dit gebeurt, pak ik normaal gesproken een kopje koffie om de ideeën op gang te brengen, maar de afgelopen dagen in Montreal heeft niemand het water mogen drinken vanwege een bacterielekkage, wat ook betekent dat er geen koffie is.

Als je al een idee of een overzicht hebt van waar je heen wilt met je project, zou een kopje koffie wonderen doen in vergelijking met het drinken van een biertje om je idee uit te voeren. Als je besluit om koffie of bier te drinken terwijl je aan het werk bent, houd je dan aan niet meer dan 2 drankjes per vergadering en probeer dit niet vaker dan één of twee keer per week te doen om afhankelijkheid te voorkomen. Een recent onderzoek van de Harvard School of Medicine stelde vast dat het drinken van zowel bier als koffie het risico op het ontwikkelen van darmkanker aanzienlijk zou kunnen verminderen, wat geweldig nieuws is als je een vroeg opkomende, feestzak bent zoals Kray en ik. Bier en zwarte koffie bevatten vergelijkbare hoeveelheden ijzer - bier bevat 0,02 mg ijzer per 100 gram en zwarte koffie heeft 0,02 mg ijzer.

Koffie haalt je uit bed, op het pad, aan het bureau, telt de kilometers op en draait elke ochtend de kopie tevoorschijn terwijl al die theedrinkers nog steeds op Facebook surfen, en alle bedwelmende, bedwelmende bierdrinkers slapen nog steeds in. Bier en zwarte koffie bevatten vergelijkbare hoeveelheden kalium - bier bevat 27 mg kalium per 100 gram en zwarte koffie heeft 50 mg kalium.